Re: [Forum] Debian unstable

From: Kasper Kamp Simonsen <kks@monsters.dk>
Date: Thu Oct 31 2002 - 23:49:31 CET

"Jesper R. Meyer" Skrev :

> Er det fordi du ikke kan få en shell at arbejde i?

Nej, jeg bruger bash både som alm. buger og som root.

Jeg prøver lige at forklarer mig lidt bedre :)

Hvis jeg f.eks. skriver apt-get install screen så sker følgende...

Unpacking screen (from.../screen_3.9.13-1.i386.deb)
Setting up dash (0.4.1)...
dpkg error procession dash (--configure)
subprocess post-install script returned error exit status 1
setting up screen (3.9.13-1)....
errors was encounted while processing
dash
E: sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)

Det er lige eget om det er screen eller en anden pakker jeg prøver
at installerer, jeg får sammen fejl :(

Fejlen opstod efter jeg lavede en apt-get update og bagefter en apg-get
upgrade.

Håber nogen har en ide

/Kasper