[Forum] Smoothwall

From: Johnny Holm <jh@team-linux.dk>
Date: Thu Oct 31 2002 - 20:31:52 CET

Hej aalug.

Er der nogen der har erfaring med Smoothwall (GPL 0.9.9 final-p19), og
kunne de i givet fald hjælpe med mit problem:

Jeg har installeret en smoothwall med 3 netkort hos en bekendt og fulgt
installationsvejledningen til punkt og prikke, det fungerer også som det
skal, men jeg kan ikke få access til web interfacet fra en anden ip
adresse (hjemmefra). Jeg har tilføjet min ip adresse og henholdsvis port
81(http) og port 445(https) i external service access.

Venligst
Kind Regards
Johnny Holm
Email : jhs@post6.tele.dk