Re: [Forum] Debian 3.0

From: Søren Boll Overgaard <aalug@fork.dk>
Date: Thu Oct 31 2002 - 16:37:33 CET

On Thu, 31 Oct 2002 15:39:52 +0100 Svend Erik Venstrup
<venstrup@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Saa vender systemet tilbage til en Promt, uden at foretagesig videre.

Ja, var det ikke netop det du ville? Så står det dig jo frit får at køre
XF86Setup eller hvad du kan finde på?

> Det kan jeg sikkert ikke finde ud af, XF86Config har altid staaet for
> mig som
> meget kryptiske, det er i ovrigt ikke problemet. Det er efter min
> opfattelse, at
> finde den rigtige driver til video-kortet.

Det forekommer mig ellers at det præcis er det du skriver er problemet.
Der stod ingen steder i den post at du ledte efter en specifik driver.

--
Søren O.
GPG Public key: finger boll <at> db.debian.org