Re: [Forum] Debian 3.0

From: Svend Erik Venstrup <venstrup@mail1.stofanet.dk>
Date: Thu Oct 31 2002 - 15:39:52 CET

Søren Boll Overgaard wrote:

> dpkg-reconfigure xserver-xfree86 og sig nej til om debconf skal
> administrere din config fil.

Saa vender systemet tilbage til en Promt, uden at foretagesig videre.

> Alternativt kan du blot redigere filen direkte, og fjerne

Det kan jeg sikkert ikke finde ud af, XF86Config har altid staaet for mig
som
meget kryptiske, det er i ovrigt ikke problemet. Det er efter min
opfattelse, at
finde den rigtige driver til video-kortet.

Producent: S3
Model: Trio32/64 rev84

> ##Debconf##-tagsene[0] derfra. Så opfatter debconf det som om den ikke
> skal administrere din fil.
>
> [0] Det er muligt de ser en smule anderledes ud nu om dage, men de
> skulle være ret lette at genkende.

Der staar:

### BEGIN DEBCONF SECTION

Men jeg forstod det udm;rket.