Re: [Forum] Debian unstable

From: Søren Boll Overgaard <aalug@fork.dk>
Date: Wed Oct 30 2002 - 23:36:05 CET

On Wed, 30 Oct 2002 22:28:49 +0100 "Kasper Kamp Simonsen"
<kasperks@it.dk> wrote:

> Jeg har idag opdateret mit system med en apt-get update og så en
> apt-get upgrade det har
> resulteret i at min dash pakke er gået i stykker hvad når jeg nu?
>
> Jeg kan ikke installer nye pakker da jeg mangler dash.
>
> Jeg kan ikke reinstallerer dash da dash ikke virker.

Hvis jeg forstår dig ret er problemet at din shell er sat til dash?
Er root's shell sat til dash? Hvis ikke, kan du vel blot logge ind som
root?
Eller har jeg misforstået dit problem?

--
Søren O.
GPG Public key: finger boll <at> db.debian.org