Re: [Forum] PciID for videokort

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Mon Oct 28 2002 - 13:25:56 CET

On Sun, 2002-10-27 at 21:13, Svend Erik Venstrup wrote:
> Det fremgaard af XF86config filerne

Hvor?

> Der er vedhaeftet XF86Config samt XF86config-4

Hvilken af filerne bruger du som konfigurationsfil? XFree86 har kun én
ikke to filer...

> Et sporgsmaal mere hvorledes kan debconf slaaes fra, saaledes det er muligt
> at bruge
> XF86Setup, som jeg har installeret paa maskinen. Jeg synes den er nemmere
> at bruge.

Kender jeg desværre ikke til. Jeg plejer at skrive min XF86Config fil
manuelt.

Prøv evt. at udkommentere linier alá 'BusID "PCI:0:19:0"' i filen, som
XFree86 bruger som config fil. Dette gør, at BusID autodetekteres.

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>