Sv: Sv: [Forum] At mounte en FAT-partition i Red Hat 8

From: Helge Christiansen <helgec@worldonline.dk>
Date: Mon Oct 21 2002 - 18:41:11 CEST

Hej
Jeg har masser af tid til at dele min beskedne viden med dig - jeg henviser aldrig til diverse manualer
idet jeg er af den opfattelse, at der har folk naturligvis søgt uden at få svar så de få gange jeg svarer
er når jeg selv har haft et problem og løst det
Og så til fdisk
Jeg forstår din mail således at du er lidt i tvivl om det værktøj, hvis det er tilfældet vil jeg da opfordre
dig til at lege lidt med det - det foregår ved at du skriver f. eks. "fdisk /dev/hda" uden "" herefter m og
så er det ellers bare at cykle rundt dog skal du nok ikke starte ud med at fjerne eller tilføje partitioner
før du er dus med værktøjet
Du kan læse lidt mere om fdisk og partitionering for alm. dødelige sjæle på
www.helgec.goggle.dk

MVH