Re: Sv: [Forum] At mounte en FAT-partition i Red Hat 8

From: Kristian Dalgård <kristian.d@mail.dk>
Date: Mon Oct 21 2002 - 17:06:09 CEST

Tak for svarene, det er stort at det kan lade sig gøre.
Det var sådan set fint nok at der kom mere end ét, da det sidste var det mest detaljerede... Ved ikke helt hvad det første var...

Nu ville jeg så gerne vide tre ting:
1. Hvad betyder de to tal tilsidst i kommandolinjen? Den ene af jer skrev 2 tilsidst, men den anden skrev 0. Hm...
2. Jeg bliver lidt nervøs når der bliver sagt 'fdisk' pga. det værktøj i DOS som kan bruges til at formatere harddisken med. Det er ikke sådan at når jeg bruger kommandoen fdisk med en forkert parameter (er det ikke det det hedder?),så er hele skidtet væk, vel?
3. Understøtter 'vfat' lange filnavne?

Tak for hjælpen
Read'ya'round
Kristian