Re: [Forum] Targa Xtender problem

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Wed Oct 16 2002 - 11:01:14 CEST

mikkel Kidmose wrote:

Hej Mikkel

> tror jeg har prøvet alle kombinationer af power management opsætning i
> kernen og BIOS´en. Er der nogen der har en lys ide...... så ville det
> være fedt!

Nu kender jeg ikke den specifikke maskine, men har du prøvet at lade
helt være med at starte apmd? (eller hvad RedHat nu bruger i 8'eren).
Det kan være du har en af de maskiner hvor det ikke er installeret 100% std.

> Windows 2000 kører uden problemer på maskinen så det er ikke hardware fejl.

Jeps. Men maskinen er garanteret også designet til at udnytte windows
optimalt :\

/Jens