[Forum] Targa Xtender problem

From: mikkel Kidmose <mkidmose@hotmail.com>
Date: Wed Oct 16 2002 - 12:50:33 CEST

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har installeret RedHat 8.0 på min Targa Xtender 400 bærbare. Første gang jeg starter maskinen når den er kold ser det ud til at alt kører. Men når jeg så genstarter så går maskinen med jævne mellemrum(1-2min) i suspend den kommer så igen når jeg trykker lidt på tastaturet eller hvis jeg bare venter 5-10sek. kommer den selv. Power managment er slået fra under screensaver, jeg tror jeg har prøvet alle kombinationer af power management opsætning i kernen og BIOS´en. Er der nogen der har en lys ide...... så ville det være fedt!
Windows 2000 kører uden problemer på maskinen så det er ikke hardware fejl.

hjæææælp!!!!

mvh
Mikkel Kidmose