Re: [Forum] .bash_profile vs .xinitrc vs .xsession

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Mon Oct 14 2002 - 14:27:37 CEST

On Mon, 2002-10-14 at 14:23, Søren Boll Overgaard wrote:
> Lad .xsession indeholde dine extra-kommandoer (og sørg for at de
> returnerer kontrol til scriptet), og afslut filen med at køre det/de
> program(mer) der skal til at starte gnome?

Det var en mulighed...

> Det virker for mig med blackbox, der jo indrømmet er noget mere skrabet
> end gnome.

Tjae, gnome startes også med en enkelt kommando: gnome-session
Så det burde ikke være så svært at sætte op...

Jeg ville bare gerne, at jeg kunne køre en række kommandoer ligemeget
hvilken session type, jeg har valgt ved login.

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>