Sv: [Forum] Lets nok engang

From: Helge Christiansen <helgec@worldonline.dk>
Date: Fri Oct 11 2002 - 22:25:31 CEST

Nu kunne man jo udmærket forestille sig at den evt. webside kun ville
omhandle Linux relaterede emner og ikke som på "experten" hvor jeg
bl.a. har set efterlysninger efter racistiske sange !
Men måske er problemet at der i de forskellige lug'er er en overrepresentation
af akademikere der endnu ikke har fattet at den jævne befolkning er
om ikke de bedste - så de fleste - prøv at tænke over det

MVH

www.helgec.goggle.dk