[Forum] Lets nok engang

From: Helge Christiansen <helgec@worldonline.dk>
Date: Fri Oct 11 2002 - 17:43:39 CEST

Hej
Jeg havde som udgangpunkt besluttet at jeg ikke ville deltage i debatten, jeg bor i
Sønderjylland så i ser mig kun når der er et week-end arrangement det, at jeg så
sjældendt kommer var årsagen til at jeg ikke ønskede at blande mig.
Den sidste tids skriverier ang.den foreslåede web side har imidlertid fået mig til
at føle, at jeg lider af en form for perversitet - og hvorfor det ? jo fordi jeg er en af
dem der deler min meget beskeden viden med andre via "eksperten" jeg er ikke
pointjæger men jeg må erkende at det lille ord "accepteret svar" er en god fornemmelse
når ens svar har været lagt ud til et forholdsvis stort publikum og det har vist sig at
være brugbart.
Når der ses bort fra at det vil blive et hestearbejde at lave det webinterface er det komplet
uforståelig at der er nogen der kan tage anstød af det.
Hvis det med point systemet virker så voldsomt på nogen kunne det jo laves uden point
men kun med accepteret eller afvist svar, så kunne det enkelte medlem jo selv tælle
"accepteret" og "afvist" op

MVH
www.helgec.goggle.dk