Re: [Forum] vpn eller ??

From: Mads Toftum <mads@toftum.dk>
Date: Thu Oct 10 2002 - 22:57:59 CEST

On Thu, Oct 10, 2002 at 10:40:56PM +0200, Jens Rohde wrote:
> Og når nu Kasper er blevet ekspert i Freeswan, vil jeg foreslå et
> foredrag om det - jeg byder 5000 point, der evt. kan byttes til 4
> skumbananer ;)

Oh ja, det ville være kækt.
Ellers så var jeg vist engang kommet til at love at jeg ville komme
med et foredrag om hvordan man kunne bruge FreeSwan til at sikre et
wlan med.
Men jeg lægger da gerne 4 skumbananer i puljen hvis Kasper vil
holde det i stedet ;)

vh

Mads Toftum

--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall