Re: [Forum] Lets

From: Internetsnedkeren <gunner@internetsnedkeren.dk>
Date: Thu Oct 10 2002 - 18:35:31 CEST

> Jeg er også imod forslaget, for det første fordi dem som ved mindst
> måske ikke vil spørger så meget fordi det jo koster point, for det andet
> fordi jeg ikke gider bruge et web interface.
>
> Så vidt som jeg kunne forstå så var det fordi du (knud) ville forsøge at
> vise hvem der var meget aktiv og hvem der var knap så aktiv. Det
> gør så jeg er nød til at spørger får man også point hvis man har brugt
> 10 timer på at lave et fordrag?
Blev det ikke pointeret mange gange den aften at man helt klart ville optjene
points for at lave sådan noget??

> Her er jeg ikke enig med Jens, jeg er sikker på at det vil fra holde nogen
> for at spørger, folk har problemer nok når de starter med Linux, der er
> ingen grund til at man også skal til at finde ud af hvad det er for et
> point system vi bruger.
Det er til gengæld rart at have nogen at spørge, og hvis dem der kán spørges,
hænger længere ved fordi de selv også har en chance for at få noget ud af
det, ja så er det da for mig en god ting. Det er vel dybest set en form for
at værdsætte hinanden og 'lets' ville måske kunne lette dette.

> Jeg syntes altid at man i Linux (og OS/2) verdenen har været gode til at
> hjælpe hinanden, uden at det skulle koste noget. Jeg håber det vil blive
> ved med at være sådan i fremtiden.
Det er vel også hvad der er meningen med det hele. At du hjælper en med noget
og denne hjælper videre med noget andet. Hele ideen bygger vel på gensidig
hjælp, og er en måde at kunne lette dette på, så alle får noget ud af det.
Og at ingen løber sur i det og holder op fordi de aldrig selv får noget hjælp.
Sådan forstod jeg det, og hvis det er rigtigt synes jeg ideen er god nok til
at blive prøvet af.

Måske kunne vi få nogle kommentarer fra flere 'gamle' om hvad de synes om det.

mvh Gunner