Re: [Forum] Lets

From: Kasper Kamp Simonsen <kks@monsters.dk>
Date: Thu Oct 10 2002 - 17:50:40 CEST

> Jens Rohde skrev...

Jeg er også imod forslaget, for det første fordi dem som ved mindst
måske ikke vil spørger så meget fordi det jo koster point, for det andet
fordi jeg ikke gider bruge et web interface.

Så vidt som jeg kunne forstå så var det fordi du (knud) ville forsøge at
vise hvem der var meget aktiv og hvem der var knap så aktiv. Det
gør så jeg er nød til at spørger får man også point hvis man har brugt
10 timer på at lave et fordrag?

> Jeg vil dog mene, at hvis nogen har lyst til at gå op i den slags så
> for min skyld gerne, hvis de selv tager slæbet med at sætte det igang

Her er jeg ikke enig med Jens, jeg er sikker på at det vil fra holde nogen
for at spørger, folk har problemer nok når de starter med Linux, der er
ingen grund til at man også skal til at finde ud af hvad det er for et point
system vi bruger.

Jeg syntes altid at man i Linux (og OS/2) verdenen har været gode til at
hjælpe hinanden, uden at det skulle koste noget. Jeg håber det vil blive ved
med at være sådan i fremtiden.

/Kasper