Re: [Forum] Lets

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Thu Oct 10 2002 - 10:57:57 CEST

Hej

> Dette førte til en stor debat med mange delte meninger
> og ingen endlige konkutioner.

Hehe - sådan kan man vist godt formulere det :)

> Mit forslag er så at vi laver et web forum lidt lige som eksperten.dk
> og en project side hvor man kan sammle donationer til
> foredrag, install fester og så videre.

Hmm... rent personligt må jeg sige, at den slags gider jeg ikke - jeg
er vist blevet for gammel og mavesur til den slags :) - og jeg svarer
ikke på mails fordi jeg vil tjene point/penge, det bruger jeg min
arbejdstid på, men fordi jeg syntes det er sjovt, og fordi jeg dybest
set ikke kan holde min kæft ;)

Jeg vil dog mene, at hvis nogen har lyst til at gå op i den slags så
for min skyld gerne, hvis de selv tager slæbet med at sætte det igang
og drive det. Jeg vil dog mene, at det er _meget_ vigtigt, at mails fra
listen automatisk ender i LETS-systemet og modsat. Det vil være
katastrofalt for vores lille forening, hvis der opstår en fragmentering
i den sparsomme kommunikation.

Så hvis det kan sikres at "vi gamle" fortsat kan nøjes med maillisten,
så er det fint med mig. Hvis ikke, kan jeg betragtes som modstander af
projektet, da jeg under ingen omstændigheder gider web-fora.

/Jens

--
"One Unix to rule them all, One Resolver to find them,
One IP to bring them all and in the zone to bind them."