Re: [Forum] Mandrake 9.0 CDer

From: jakob <postmaster@web-pen.com>
Date: Wed Oct 09 2002 - 16:48:55 CEST

Jeg har måske 9.0'eren klar i morgen (torsdag) eftermiddag,
da jeg har sat Multimedieværkstedet til at hente
de 3 cd'er hjem i løbet af i nat.

Jeg skal selv have maskinerne opgraderet fra 8.2 til 9.0.

Hvis du stadig mangler dem,
så ring i morgen ml. kl. 13 og 15 på tlf. 22 21 21 41
eller efter kl. 20.30 på tlf. 86 74 15 20

v.h.

Jakob B Melbye