Re: [Forum] Debian2.2.r4-i386 instalation paa IBM ThinkPad 380ED netkort

From: Jan Midtgaard <jmi@daimi.au.dk>
Date: Wed Oct 09 2002 - 13:26:38 CEST

"Jens Rohde" <jens@rohde.dk> writes:

> Det var sgu et godt spørgsmål... ville nok prøve misc, men jeg ved ikke
> om Debians install-CD har pcmcia-driverne med som standard. Her må der
> nok en Debian-guru på banen... og det er ikke mig :)

Jeg er ingen guru, men efter installation på en alm. testing eller
unstable er der særskilte pcmcia-modul pakker til hver kerne:

kernel-pcmcia-modules-2.4.18-386
kernel-pcmcia-modules-2.4.18-586tsc
kernel-pcmcia-modules-2.4.18-686
kernel-pcmcia-modules-2.4.18-686-smp
kernel-pcmcia-modules-2.4.18-k6
kernel-pcmcia-modules-2.4.18-k7

Men hvordan du vælger dem under installationen, kan jeg desværre ikke
hjælpe med.

Har du evt. kigget på:

/Jan

--
Chain letters are evil.
Forward this signature to 10 of your friends and you will