Re: [Forum] Hyggemøder

From: Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>
Date: Tue Oct 08 2002 - 20:22:07 CEST

On Tue, 2002-10-08 at 20:17, Peter Bohn wrote:
> Jeg har lige et spørgsmål angående jeres hyggemøder - for nu skal jeg
> til at tage mig sammen og møde op. Jeg har lusket nok i baggrunden ;-)

Lyder godt; vi savner nogle flere aktive medlemmer :)

> Er der taget en principbeslutning om hvilken dag i ugen de skal falde?

Niks. Det er ikke en fast dag. Vi har tidligere prøvet at afholde
møderne om tirdagen, dog uden større succes. Vi flyttede dem derfor til
om mandagen....

I går aftes kom der forslag om at lade møderne ligge forskellige dage i
ugen, evt. på skift (første møde en mandag, andet møde en tirsdag osv).
Da der endnu ikke er fastsat en dato for næste møde lader dette sig nemt
indføre :)

...men p.t. er der ikke nogen fast dag, nej. Hvor kan du bedst?

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@gimp.org>