[Forum] hyggemødet :)

From: Kasper Kamp Simonsen <kasperks@it.dk>
Date: Tue Oct 08 2002 - 17:43:11 CEST

Hej,

I går (mandag d. 7/10) havde vi et hyggemøde, som jeg syntes var rigtig
vellykket.
Der mødte en 12 - 13 stykker op og en del havde taget en maskine med, der
var
et par laptops, et par stationære og et par mac'er.

Aftenen startede med at Knud Sørensen kom med et forslag om at vi indførte
et
point system så man kunne se hvem der var meget aktiv og hvem der var knap
så aktiv. Min umiddelbare vurdering var at folk ikke brød som om ideen, men
lad os diskuterer, Knud har sendt en mail med et oplæg.

Efter diskussionen blev der rodet med lidt forskelligt, bla. blev der...

- Installeret redhat 8 på et par maskiner.
- Et netkorts problem på debian blev løst.
- Der blev kigget og pillet på et par mac'et. Specielt Knud Jørgensens helt
  nye Imac fik en del opmærksomhed :).
- En IDE brænder kom til at virke.
- Der blev kigget lidt på hvordan man fik Linux til at virke som klient i et
  Windows netværk.
- Der blev snakket og diskuteret :)

Jeg håber at vi fremover kan lave ligeså godt hyggeaftener.

Næste hyggemøde mandag d. 4 nov kl 19.

/Kasper