Re: [Forum] Lets

From: Mads Toftum <mads@toftum.dk>
Date: Tue Oct 08 2002 - 10:00:05 CEST

On Tue, Oct 08, 2002 at 12:29:23AM +0200, Knud Sørensen wrote:
> På mødet idag kom jeg med et oplæg til
> hvordan vi kan få noget mere aktivitet i aalug.
>
> Dette førte til en stor debat med mange delte meninger
> og ingen endlige konkutioner.
> Så derfor må vi diskutere vidre her på forum listen.
>
> Mit forslag var er vi laver et LETS.
> Se http://www.gmlets.u-net.com/
> Det vil nok være godt hvis man mindst læste
> http://www.gmlets.u-net.com/design/dm1%5E1.html

Personligt bryder jeg mig ikke specielt meget om ideen som LETS bliver
beskrevet. Kvaliteten af eksperten.dk kan jeg ikke sige noget om for
den crasher min galeon.
Problemet for mig at se i den slags systemer er alt det unødige besvær
og web roden rundt for at få stillet og svaret på simple spørgsmål.
Hvis jeg hjælper nogen er det fordi jeg har lyst/svaret/tiden - ikke
for at skulle rode rundt og samle point sammen. Begynder man først på
den slags, så så kommer det mere til at minde om arbejde/pligt, og
det strider for mig mod hele ånden i det og er nok alligevel ikke nær
så godt betalt som almindeligt arbejde ;)
Hvis nogen har lyst til at bruge/spilde tiden med sådan et system, så
skal jeg ikke stille mig i vejen, men for mig personligt vil det bare
betyde at jeg holder op med at besvare spørgsmål hvis jeg først skal
ledes igennem sådan en omgang for at kunne svare.
Mail/irc/news er hvad der fungerer for mig.

vh

Mads Toftum

--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall