Re: [Forum] God messenger til KDE?

From: Jens Rohde <jens@rohde.dk>
Date: Tue Oct 01 2002 - 20:18:58 CEST

Davs :)

> Er der nogen der kender til en god messenger til KDE - noget i stil med
> Trillian til windows der både supporterer MSN,ICQ & YHO messengers?

Den var straks værre. Jeg kender ikke til nogen. Licq (som er den jeg
har erfaring med) klarer vist kun ICQ.

Andre der har nogen gode forslag. Personligt kunne jeg godt bruge en til
MSN, da min kære bror insisterer på at anvende MSN... guderne skal vide
at jeg har forsøgt at tale ham fra det ;)

/Jens

--
"One Unix to rule them all, One Resolver to find them,
One IP to bring them all and in the zone to bind them."