Re: [Forum] køb af bærbar

From: Ole Guldberg Jensen <ole_guldberg@mail.dk>
Date: Mon Sep 30 2002 - 14:24:02 CEST

On Sun, Sep 29, 2002 at 08:27:55PM +0200, Claus Ladekjær Wilson wrote:
> Er der nogen risiko ved at investere i en compaq p2 300 Mhz - Den KAN vel
> køre linux mandrake og kde3, ikke?

Hvor meget ram har den? kde3 kræver en del for at køre pænt - både ram og mhz.

Jeg har en laptop 475 mhz, 160 mb ram og her er kde3 langsom.. Men
min tålmodighed er måske en anden end din :)

Jeg vil anbefale dig at "flå" unødvendige services af mandraken og
stoppe ram i maskinen - meget ram :)

/ole_guldberg

--
Man skal være blank for at køre underlige filer ejet af knud.
<kokanin/#bsd-dk>