[Forum] Bredbånd

From: Helge Christiansen <helgec@worldonline.dk>
Date: Sat Sep 28 2002 - 19:51:08 CEST

Hej
Jeg har et lille lokal netværk 2 x Linux (suse) og 2 x win98
I næste md. får jeg bredbåndsforbindelse, jeg ønsker så at alle 4 maskiner har adgang til nettet via
den ene suse maskine.
Er der nogen der kort kan forklare teorien evt hvilke filer der skal konfigureres for at denne lille manøvre kan lykkedes
Den samme suse maskine der påtænkes at have adgang til nettet kører som Samba server som kræver
fast ip adresse og min kobling ud af huset kræver DHCP går jeg ud fra at den ene maskine skal forsynes
med to netværkskort, er det korrekt ??

MVH