Sv: Sv: Sv: [Forum] dk

From: Helge Christiansen <helgec@worldonline.dk>
Date: Mon Sep 23 2002 - 22:05:28 CEST

Hej
Det var absolut ikke min mening på nogen måde at antyde at du var idiot,hvis min mail
kunne opfattes således undskylder jeg.
Når det er sagt så må man jo konstatere at der findes en forklaring på det meste
og vi har blot talt ved siden af hinanden, sagen er den, at jeg kører selv SuSE så det
var for en bekendt jeg spurgte, han bruger KDE på sin RH og der havde dit råd li'som
ingen mening jeg kunne i hvertfald ikke få det til at passe ind.
Der sker så det at vi geninstalerer RH med Gnome som default og så virker DK tastatur
men lur mig, vi geninstallerer nok engang igen med KDE som default og hvad sker
ingen DK tastatur. Det står for mig,om ikke livets største gåde så dog blandt de store.
Nok om alt det snak dit råd virkede om end af lidt omveje Pc'en kører nu RH med Gnome
og dansk tastatur.
Vi siger nok en gang tak

MVH