Re: Sv: [Forum] dk

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Mon Sep 23 2002 - 14:12:40 CEST

Helge Christiansen wrote:

>Hej
>Tak for svaret, men hvor pokker skal jeg skrive de magiske ord ????
>
>MVH

Hva. ba hva ?? du skal ikke skrive nogle "magiske ord". Du skal:

1) Lave de rette indstillinger, f.eks. med setup ->
keyboardconfiguration (jeg kører ikke med RH's setup af gnome, så jeg
ved ikke, hvor i menuerne det ligger)
2) Lukke alle vinduer (for at de ikke bliver startet igen under login)
3) Log ud og kryds af i feltet "save current setup"

Lad os høre om det hjalp :-)

Torben

PS: "hva ba hva" er citeret efter verdens allermest geniale opfinder:
Vakse Viggo :-)