Re: [Forum] grafisk program til net-trafik

From: Lars Clausen <lrclause@cs.uiuc.edu>
Date: Thu Sep 19 2002 - 19:41:47 CEST

On Thursday, 19 September '02, Claus Ladekjær Wilson wrote:

> Programmet compiler fint ved at jeg trykker make Men når jeg skal køre
> programmet, får jeg beskeden 'Permission denied Hvorfor har jeg ikke
> adgang og til hvad? (Er det et checksumproblem, og hvad er det?)

Nu har jeg ikke selv compileret programmet (det er, som så meget andet, i
en Debian pakke). Har du lavet 'make install' som root? Hvordan kører du
programmet? Findes /proc/net på dit system, og kan du læse det?

-Lars

--
Lars Clausen (http://shasta.cs.uiuc.edu/~lrclause)| Hårdgrim of Numenor
"I do not agree with a word that you say, but I   |----------------------------