[Forum] OT: 266 MHz FSB og DDR 333 MHz

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Thu Sep 19 2002 - 14:15:26 CEST

Jeg har et spørgsmål, som nok er OT på en LUG, men jeg ved ikke, hvor
jeg ellers skal stille den (jeg har forsøgt på sslug, men fik ingen
svar :-()

Jeg har et motherboard med VIA KT333 (DDR 333 MHz), men CPU'en (Athlon
XP) kører jo stadig kun med en FSB på 266 MHz. Hvad hjælper det, at
chipsættet og Rammen er så hurtige, når CPU'en er betydelig langsommere,
når data fra Rammen skal hentes over FSB (flaskehals) ?? Eller har jeg
misforstået noget og stiller (igen) dumme spørgsmål ??

MVH

Torben