[Forum] hp 4100c og usb

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Wed Sep 11 2002 - 16:18:02 CEST

Jeg har nu fået xsane til at virke, men jeg har stadig tre mindre
problemer, som intet har med hinanden at gøre:

1) Jeg kan godt indstille resolution, men ikke i de opløsninger, som jeg
mener scanneren har (eks: 300, 600 dpi), men i nogle andre, f.eks. 320,
400 og 800 dpi. Har jeg fået oplyst nogle forkerte specifikationer ??
2) Man kan indstille gamma niveauet, men hvad i alverden er det ??
3) Scanneren har fordoblet opstartstiden. Den hænger under
initialiseringen af "usb-uhci" og under "new hardware". Samtidig er den
også blevet ekstremt langsom til "cat /proc/bus/usb/devices", som kan
tage 15 sekunder !! USB controlleren er en NEC på et MSI Ultra Aru
motherboard og OS er RH 7.3.

På forhånd tak for jeres hjælpsomhed :-)

Torben