Re: [Forum] Trust scanner og sane

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Mon Sep 02 2002 - 16:50:11 CEST

Tak til Claus for hans svar, hvor hans link nr. 2 løste problemet. Min
Trust scanner er en Mustek Bearpaw 1200CU in diquise, som sane
overhovedet ikke understøtter :-( :-(

Jeg må i den blå avis og finde en brugt mærkevare scanner, som ikke har
fået ændret indmad som vi andre skifter underbukser (ca. en gang om ugen
:-) ).

Venlig hilsen Torben