Re: [Forum] Trust scanner og sane

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Thu Aug 29 2002 - 22:17:25 CEST

Dette er blot et par links, som du sikkert kender. Jeg skulle selv ændre i
min hp.conf, da jeg skulle have min usb-scanner til at virke. Tag en
sikkerhedskopi af din mustek_usb.conf og prøv at ændre adressen. Desuden
skulle jeg skrive
option connect-device /dev/usb/scanner0
for at få det til at virke. Men det skal jeg ikke længere, da Mandrake 8.1 og
frem klarer det hele selv.
http://www.buzzard.org.uk/jonathan/scanners-usb.html
http://www.meier-geinitz.de/sane/scanners.html#TRUST
http://panda.mostang.com/sane/sane-backends.html