[Forum] Trust scanner og sane

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Thu Aug 29 2002 - 22:00:00 CEST

Jeg har nogle problemer med at få min Thrust Compact Scan USB 19200 til
at virke med sane. Jeg har kørt en modprobe scanner, men hverken xsane
eller sane-find-scanner kan finde scanneren. De melder No devices found.
Den skulle ellers være understøttet af sane (mustek_usb).

Jeg checkede usb porten med og uden scanneren tilsluttet og fandt en
enhed med:

Vendor=05d8 ProdID=4002 Rev= 1.00

Dette svarer ikke til "usb 0x055f 0x0006", som står i mustek_usb.conf.
Jeg tror desværre, at de har ændret på konstruktionen (og dermed
interfacet), siden der er kommet andre numre :-( Jeg har forsøgt, at
ændre numrene i mustek_usb.conf, men det gav ikke nogen ændring. Nogen
gode råd ??

Mange hilsener Torben