Re: [Forum] Foreningsarbejde

From: Kasper Kamp Simonsen <kks@monsters.dk>
Date: Tue Aug 27 2002 - 17:27:27 CEST

On Tue, 2002-08-27 at 08:51, Svend Erik Venstrup wrote:

> Jeg prøver at passe det ind!!

Lyder godt... og tag gerne din nabo med ;)

> Synes det er en god ide med hyggemøder udn egentlig dagsorden!! Hvis det
> gøres til en tradition at det er hver andet møde der er til gensidig hjælp/

Helt enig, der har desværrer bare ikke rigtig kommet nogen når vi har
holdt hygge møder uden dagsorden...

> småsnak, og hver andet holdes der et større el. mindre oplæg, af dem:
> nede-på-jorden-for-begyndere, og en gang i mellem et for mere:
> øvede-viderekommende

Lyder som en fin fordeling for mig... Ikke fordi jeg syntes der skal
være mere for begynderne en der skal for de hardcore, men der er nu
engang nemmere at finde nogen som vil holde et fordrag når det ikke
skal være på et helt så højt plan.

/Kasper