Re: [Forum] Foreningsarbejde

From: Svend Erik Venstrup <venstrup@mail1.stofanet.dk>
Date: Tue Aug 27 2002 - 08:51:19 CEST

Kasper Kamp Simonsen wrote:

> Hvis vi nu aftaler at vi mødes til vores hyggemøde d. 2 sep. hvem kommer
> så...?
>
> Jeg kommer selvfølgelig.

Jeg prøver at passe det ind!!

Synes det er en god ide med hyggemøder udn egentlig dagsorden!! Hvis det
gøres til en tradition at det er hver andet møde der er til gensidig hjælp/
småsnak, og hver andet holdes der et større el. mindre oplæg, af dem:
nede-på-jorden-for-begyndere, og en gang i mellem et for mere:
øvede-viderekommende

Blot mine 17 øre!!

--
Hilsen svend