Re: [Forum] mySQL vs. Postgres

From: Jens Rohde <jens@unix.dk>
Date: Sun Aug 25 2002 - 21:24:47 CEST

On Sun, 2002-08-25 at 18:39, Henrik Brix Andersen wrote:

Davs,

> Ud fra en brugers synspunkt, hvad er så forskellen på mySQL og Postgres?
> Så vidt jeg kan se, er syntaksen den samme, no?

Uhm... så vidt jeg lige ved, så er Postgres lidt bedre udbygget med
transaktioner end MySQL... Dette vil have en ret stor betydning, når der
skal skrive SQL. Men det er noget tid siden jeg har rodet med det.

> Nogen der kender til en let fordøjelig introduktion til postgres?

Hmmm... der er ikke noget på deres hjemmeside? - jeg har set en på et
tidspunkt, men kan godt nok ikke lige komme på hvor.

/Jens