Re: [Forum] Foreningsarbejde

From: Mads Toftum <mads@toftum.dk>
Date: Tue Aug 20 2002 - 21:56:58 CEST

On Tue, Aug 20, 2002 at 04:16:59PM +0200, Kasper Kamp Simonsen wrote:

> Hvornår passer der jer?

Var det evt. en ide at varme op med et lille hyggemøde hvor de der er
interesserede i at AALUG fortsætter som en forening kan møde op og give
deres bidrag til diskussionen om hvilken form det skal tage i fremtiden,
inden vi finder ud af om vi skal indkalde til EOGF for videreføre eller
for at nedlægge AALUG.

vh

Mads Toftum

--
`Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall