Re: [Forum] Opfordring til at deltage

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Fri Aug 16 2002 - 20:30:38 CEST

Jeg synes ikke, at interessen for aalug er lille. Men mit eget og andres
behov er, at man kan stille spørgsmål og få svar via denne glimrende
mail-liste. Jeg har forsøgt at få mødt op til en mødeaften, men det er endnu
ikke lykkedes mig. Derimod var jeg til installations-fest på Seligmann-skole
i Vejle. Og det må så betegnes som mine behov.
Derudover ville det da være fedt at lære noget om, hvordan man sætter en
server op. Men det behøver jeg i det store hele ikke AaLug til. Man kan jo
købe sig en bog om Apache og så spørge her på listen, om der er nogen, der
kan hjælpe med specielle problemer.
Så interessen er nok mest at denne liste kører videre. Og hvad mødeaftener og
bestyrelse angår, så ved jeg ikke rigtig...
Jeg er også en glad linux-bruger, ligesom gunnar, og jeg følger med på
slashdot og aalug. Og det er jeg glad for, fordi der er så mange andre
mennesker, som ikke har nogen forståelse for linux. Og det er synd (for dem).

--
Hilsen / Greetings
Claus Ladekjær Wilson