Re: [Forum] OpenOffice 1.0 og udskrivning

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Fri Aug 02 2002 - 14:54:15 CEST

Tak til Svend for hans svar. Jeg forstår ikke hvad der menes med linien:

Din printer i Linux -> Generic printer

Jeg kan ikke definere en printer med dette navn med printtool. Jeg kan
iøvrigt slet ikke komme ind i printeropsætningen i OO; den kommer med
samme fejlmeddelelse :-(

Håber på hjælp !

Torben