[Forum] (no subject)

From: Rune Laursen <rune-laursen@mail1.stofanet.dk>
Date: Mon Jul 22 2002 - 03:12:43 CEST

Hejsa

Jeg er ikke lige den store haj til linux, men jeg har da fået sat en fin
RedHat 7.3 op. Nu ville jeg så gerne også have noget lyd ud af mit lydkort,
men den siger i Control Centeret under Information og Sound: Sorry, no info
available about soundcard! Under PCI skriver den godt nok at den har fundet
et Yamaha lydkort og det hele!!

Nu er mit spørgsmål jo så: Hvordan installere jeg en form for driver, så jeg
kan få noget glæde ud af min nye linux maskine??

Med venlig hilsen Rune Laursen