[Forum] AaLUGs logo?

From: Henrik Brix Andersen <brix@scienceworld.dk>
Date: Sun Jul 14 2002 - 04:04:41 CEST

Hej,

I forbindelse med design af ny hjemmeside til AaLUG er jeg ved at
"re-touche" AaLUGs logo, byvåbnet med Tux.

Er der nogen, der ved hvem der har lavet det nuværende?
Hvor har vi fået fat i en brugbar udgave af Århus' byvåben?

Hvis DU ligger inde med enten ovenstående oplysninger, eller f.eks. en
.xcf fil med det oprindelige design, så skriv gerne til mig (privat).

Mvh
Brix

PS: Jeg har allerede filen aalug_logo3.tiff

--
Henrik Brix Andersen <brix@scienceworld.dk>
"I feel like... I feel like I could take on the World!"