Re: [Forum] Re: Ur

From: Internetsnedkeren <gunner@internetsnedkeren.dk>
Date: Fri Jun 28 2002 - 01:19:03 CEST

torsdag den 27. juni 2002 18:33 skrev du:
> Ok, dvs. at din Linux box er sat op til at køre på en maskine, hvor
> BIOS'ens ur IKKE kører UTC.
>
> Står din BIOS til dansk normaltid?
Det ved jeg ikke hvordan jeg checker. Jeg rebootede og gik ind i bios men
kunne ikke se noget om tid dér. Der var kun 7 forskellige ting der kunne
laves om og kun én der hed noget med tid. Det var 'Prompt time' og den stod
med værdien= 2. (Der kunne vælges 2,3,5,8).

Da jeg rebootede ændrede systemtiden sig igen nogle timer :-(
/gunner