[Forum] iptables log monitor?

From: Henrik Brix Andersen <brix@scienceworld.dk>
Date: Thu Jun 20 2002 - 22:08:09 CEST

Hej,

Hvilke værktøjer bruger folk til at analysere, hvem der forsøger at
tiltvinge sig adgang til hvad på ens maskine (over netværk)?

Jeg kører iptables (kerne 2.4.18) med en hjemmebrændt opsætning, og
kunne egentligt godt tænke mig at have muligheden for at se hvilke
IP/hostnames der prøver at etablere kontakt til hvilke porte/services.

Nogen af jer, der har erfaring inden for ovennævnte?

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@scienceworld.dk>
"I feel like... I feel like I could take on the World!"