Re: [Forum] langsom gv

From: Bruno Thomsen <bruno.thomsen@get2net.dk>
Date: Sun Jun 16 2002 - 20:01:46 CEST

Hej,

Jeg ved ikke helt med RH7.1 men i MDK8.x er den Nvidia driver der med
ikke særlig god, den kan sagtens billede på skærmen, men hvis du vil
kører et 3D spil skal du hente Nvidias driver.

Jeg vil forslå at du henter kernel/GLX i .tar.gz da den der er udgivet
til RH7.1 kun virker med standart kernelen der er med i RH7.1, så hvis
du opgradere skal du aligevel have fat i .tar.gz versionen.

Grunden til at nvidias driver ikke bliver installeret, er noget med den
licens den er udgivet under.

Bruno.