Re: [Forum] stofascript

From: Internetsnedkeren <gunner@internetsnedkeren.dk>
Date: Sun Jun 16 2002 - 17:11:24 CEST

lørdag den 15. juni 2002 22:53 skrev du:
> Det kommer an paa hvilken distribution du bruger. Men paa RH 7.1 har jeg
> lagt det i /sbin/ifup-local (signonf.pl er mit script):
>
> /sbin/ifup-local:
Jeg kører Mandrake 8.1 som ikke har et /sbin/ifup-local script. Hvis jeg
putter scriptet ind i min .bashrc vil den så kun starte op når jeg åbner en
terminal?

Ved nogen hvor jeg kan starte mit script fra hvis jeg gerne vil åbne for
stofanet forbindelsen hver gang jeg logger ind som bruger?
mvh Gunner