[Forum] Opera custom search

From: Henrik Brix Andersen <brix@scienceworld.dk>
Date: Thu Jun 06 2002 - 14:58:55 CEST

Hej,

Jeg kan ikke lige huske hvem/hvornår (mener det var Jens Rohde), vi
snakkede i hvert fald om muligheden for at tilføje "custom search
engines" til Opera fandtes.

Nu skulle jeg tilfældigvis bruge det; og voilá: det kan man godt!

Jeg tilføjede følgende til min ~/.opera/search.ini:

[Search Engine 38]
Name=Di&ct.org
URL=http://www.dict.org/bin/Dict?Form=Dict1&Strategy=*&Database=*&Query=%s
Query=
Key=c
Is post=0
Has endseparator=0
Encoding=iso-8859-1
Search Type=50

... og nu kan jeg foretage opslag på dict.org vha. prefixet "c",
nice-nice.

Ville bare lige dele min glæde med jer ;)

./Brix

--
Henrik Brix Andersen <brix@scienceworld.dk>
"I feel like... I feel like I could take on the World!"