Re: [Forum] WebDAV-klient

From: Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
Date: Thu May 02 2002 - 22:14:01 CEST

On Thu, 2002-05-02 at 21:00, Frederik Dannemare wrote:

> jeg bruger normalt blot davfs og så mounter mit web share på vanlig vis, så
> det for brugeren er helt transparent og fremgår som et lokalt filsystem på
> disken. alternativt er der bl.a. cadaver, som jeg også godt kan lide.

Underligt. Jeg kan fint få WebDAV til at virke med både Opera og Mozilla
som klient, men ikke med "mount.davfs"... Jeg får følgende:

[btech1@fungus btech1]$ su -
Password:
[root@fungus root]# mount.davfs http://url.til.server/dir /mnt/mit_davfs
Authorization Required(401)
Connected WEB-DAV server http://url.til.server/dir
User Name: mitbrugernavn
Password:
Authorization Required(401)

Hvad mon jeg gør galt her?

./Brix

--
Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
"I feel like... I feel like I could take on the World!"