Re: [Forum] wine,vmware og usb

From: Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
Date: Tue Apr 30 2002 - 21:36:42 CEST

On Tue, 2002-04-30 at 21:17, Torben Andersen wrote:
> Jeg har "desværre" en Canon scanner. Desværre fordi den ikke er
> supporteret under Linux.

Har du kigger på de links, som er nævnt her:
http://www.buzzard.org.uk/jonathan/scanners-usb.html

> Jeg har forsøgt med wine, men dels understøtter
> den ikke usb og dels kan jeg ikke finde ud af at installere drivere
> under wine. Kender i nogen, der kender nogen, der vil sælge en vmware.
> Jeg går udfra, at den kan alt ??

Sidst jeg prøvede VMware supporterede den ikke USB, men i følge VMwares
hjemmeside (http://www.vmware.com/products/desktop/ws_specs.html)
understøtter den nyeste version både USB-scannere og andet godt.

Du kunne jo prøve at downloade en trial-udgave af VMware
(http://www.vmware.com/download/#new) før du går ud og investerer næste
måneds husleje i en licens...

Mvh
./Brix

--
Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
"I feel like... I feel like I could take on the World!"