[Forum] AMD XP og nopentiummem

From: Torben Andersen <the.beauty@get2net.dk>
Date: Tue Apr 23 2002 - 08:35:56 CEST

Hej allesammen,

Jeg skal ud og invistere (=bruge mange penge) på noget nyt hardware. Jeg
har forelsket mig i et ASUS A7V333 (VIA K1333) motherboard med en Athlon
Palmino XP processor. Er der nogen, der kender til problemer med denne
konstellation ??

Jeg ved, der skulle være et problem med Athlon processoren, nemlig, at
den kræver en parameter: mem=nopentiummem. Nu kommer 1 kr spørgsmålet:
hvordan slås denne option til, når man booter fra installationscden (jeg
vil installere den kommende version af RH) ??

På forhånd tak for hjælpen

Torben