Re: [Forum] ntfs og ext3 sprm

From: Esben Nielsen <simlo@ifa.au.dk>
Date: Mon Apr 22 2002 - 11:28:49 CEST

Undskyld, jeg skrev forkert da jeg skrev mailen før: Det var faktisk på en
2.2 kerne (som er en del mere stabil en 2.2.4). Både redhats officielle og
på en selvkompileret 2.2.20. Jeg har checket for bad blocks og fandt ikke
noget. Fejlen forsvinder også, hvis jeg umounter partisionen, laver fsck
og mounter den igen (uden at reboote vel at mærke!). Den optræder også kun
i direktories, som meget ofte bliver opdateret.

Fejlen optræder nogle gange på mailinglister, men ingen har svaret noget
konkret. Der henvises mest til hardware-fejl. Men der var en rettelse i
det område af koden i 2.2.20 - derfor opdateringen, men det hjalp så
ikke. Næste gang den opstår kan jeg maile kernel.org.

Esben